1. Chris Pedersen rykker til Børsen

Efter blot syv måneder som kultureredaktør på Radio Loud rykker Chris Pedersen videre til Børsen.

Fra den 1. august tiltræder Chris Pedersen som redaktør på Børsens Weekend-sektion.

2. Les Deux sætter fart på international ekspansion med nyansættelser

Det danske herrebrand har fortsat øjnene stift rettet mod udlandet og udvidede i januar med blandt andre en International Sales Director i form af tidligere Royal Republiq-medejer Morten Kristiansen.

3. Mathilde Torp Mader stopper hos By Malene Birger

Efter tre visionære år og en omfattende pandemi har de to parter valgt at gå hver til sit, lød det i juni fra modehuset.

4. Marimekko ansætter anerkendt, dansk designer

Rebekka Bay har byttet japanske Uniqlo ud med finske Marimekko, hvor hun skal lede designteamet som ny kreativ direktør.

5. Noise PR udvider ejerkredsen med ny partner

Efter tre år som Showroom og PR Manager hos Noise PR indtrådte Thea Thunbo i januar som partner i PR-bureauet.

Thea Thunbo blev i januar ny partner i bureauet Noise PR.

6. Social Zoo lukker efter 5 år

Social media-agenturet, der er grundlagt af Pernille Teisbæk og Hannah Løffler, valgte i juni, at de vil lukke hele deres forretning ned ved udgangen af 2020.

7. Tidligere chefdesigner hos By Malene Birger rykker til DAY

Christina Exsteen satte sig i februar i stolen som kreativ direktør. Brandets første skridt efter Peter Henriksen blev majoritetsejer i efteråret.

8. Samsøe Samsøe henter ny Head of PR internt

Sofie Niebuhr, der kommer fra en lignende stilling hos Envii, har siden årets begyndelse stået i spidsen for markedsføringen af Samsøe Samsøes ekspansion og initiativer.

9. Baum und Pferdgarten henter Senior Designer fra Samsøe Samsøe

Designer Mia Kappelgaard, der kommer fra en stilling som Creative Director hos Samsøe Samsøe, indtrådte i januar som Senior Designer i Baum und Pferdgartens designteam.

Mia Kappelgaard tiltrådte officielt om Senior Designer hos Baum und Pferdgarten den 1. marts 2020.

10. Tidligere Boozt-profil slutter sig til nyt dansk skobrand

Det bæredygtige skobrand Arteana udvidede i april deres advisory board med forhenværende Brand & Strategy Director hos Boozt Kasper Staalsø.