Det aarhusianske brand Minimum har besluttet, at tiden er inde til at øge indsatsen på det norske marked. Af denne grund har de netop indgået samarbejde med det norske agentur KV Agency – et agentur, som brandet anser som et velfungerende match både strategisk og kompetencemæssigt.

“KV Agency har en klar holdning til Minimums samlede potentiale og positionering på det norske marked, og de forstår vigtigheden af en kontinuerlig tilstedeværelse ved deres kunder, hvilket vi glæder os til at se effekten af,” fortæller International Sales Manager Casper Bech Olesen om den nye satsning i en pressemeddelelse.

Ambitionen er, at samarbejdet skal udvide Minimums kundebase i landet. Derudover er det planen, at de to parter sammen skal udarbejde – og indfri – nye målsætninger og ambitioner for Minimums generelle position på markedet.

Tid til at udnytte potentialet

KV Agency er ejet af Kent Vingelsgård og André Kristiansen, som begge har flere års erfaring i modebranchen. Kent Vingelsgård har været ansat som Brand Manager ved Scotch & Soda gennem syv år, og André Kristiansen har siddet som Country Sales Manager ved Matinique også i syv år.

“Vi forventer meget af samarbejdet med KV Agency. Kent og André udgør et stærkt og ikke mindst hårdtarbejdende team med et stort lokalt know-how grundet deres mange års erfaring,” fortsætter Casper Bech Olesen, der suppleres af KV Agencys ejere:

“Vi har fulgt Minimum gennem mange år, og vi mener, at virksomheden har et stort potentiale. Vi ser frem til at kontakte gamle såvel som nye potentielle kunder, og vi er spændte på at vise Minimums AW19-kollektion frem i vores showroom.”

KV Agencys showroom har adresse i Oslo.  

LÆS OGSÅ:

By Malene Birger opruster indsatsen i Norge med nye butikker