Beauty i mega-format

Boozt.com kan i dag åbne dørene til deres skønhedsbutik nummer to, denne gang i København. Butikken, der har fået navnet ‘Beauty by Boozt.com’, bliver et 500 kvadratmeter-stort kosmetik- og hudplejemekka placeret på hjørnet af Købermagergade og Løvestræde. Butikken vil have et bredt udvalg af eftertragtede beauty brands, heriblandt M.A.C, Lancôme, YSL, Kiehl’s, Estée Lauder og Urban Decay.

Butikken åbner på Købmagergade i dag med gode rabatter hele dagen.

Endnu mere gang i Købmagergade

Apropos udenlandske brands, der åbner butikker herhjemme – på Købmagergade i København. Australske R. M. Williams åbnede i går, torsdag den 14. juni, deres første skandinaviske butik på selvsamme gade som Bootz åbner i dag. Herfra vil brandet, der er delvist er ejet af Louis Vuitton, sælge både sine signatur-produkter, sko og støvler, samt accessories og herretøj.

Ice Ice baby

Sommertid er istid. Det ved også Magnum, der vanen tro slår dørene op til deres Magnum Pleasure Store til august i Magasin på Kongens Nytorv. Denne sæson har is-virksomheden dog også teamet op med tre forskellige danske brands, henholdsvis Maria Black, Adax og Second Female, der ikke blot har designet deres egen Magnum-is, men som også har kreeret hver sit limited edition item, der sælges udelukkende i butikken.

Magnum Pleasure Store åbner fredag den 17. august til og har åbent med søndag den 9. september.

Maria Black for Magnum.

Maiers farvel til den smukke flet

2017s direktørrokade fortsætter langt ind i 2018. Nyeste navn på listen er Tomas Maier, der i denne uge har afsløret, at han efter 17 år som kreativ direktør for det italienske modehus Bottega Veneta har valgt at fratræde stillingen. Hvorfor designeren stopper, eller hvem der skal overtage efter ham, er endnu uvist.

Boheme Beauty

Isabel Marant er kendt for sin sikre stil og gennemgående boheme-vibe. Men nu afslører det franske designikon endnu ukendte talenter. Isabel Marant har netop afsløret et samarbejde med beauty-giganten L’Oréal Paris om en fælles makeup-kollektion. Kollektionen indeholder fem forskellige produkter og lanceres i forbindelse med designerens modeshow under Paris Fashion Week til september.

Bryllupsklokkerne ringer

Det er ikke noget nyt, at Björn Borg tager del i den politiske debat. Men nu har det svenske brand taget engagementet til nye højder med afsløringen af et nyt samarbejde med blockchain-virksomheden Superblocks. Sammen har de skabt en digital platform, der gør det muligt for homoseksuelle par at blive gift digitalt – på trods af at det er forbudt i deres hjemland. Kampagnen, der har fået navnet ’Marriage Unblocked’, kommer lige i optakten til VM i fodbold i Rusland, hvor mange homoseksuelle stadig kæmper med manglende rettigheder.