Der er godt gang i salget hos Oh! by Kopenhagen Fur, der oplever stigende efterspørgsel i både Europa og Asien. Af denne grund har brandet netop oprustet salgsteamet med ansættelsen af Christian Lindrup som ny Head of Sales.

Han får i sin stilling ansvar for det vestlige marked, herunder Skandinavien og resten af Europa, hvor han især skal have fokus på at udvikle salget af Oh! by Kopenhagen Furs sortiment af overtøj og accessories.

”Der er et stort potentiale, som bliver spændende at forfølge. Oh! by Kopenhagen Fur har været dygtige til at spotte trends og skabe produkter, der har skabt stor efterspørgsel. Vi vil starte med at fokusere på det skandinaviske marked, hvor vi skal bygge videre på den gode distribution, vi allerede har opbygget, og derefter skal vi kigge på hvilke nye markeder, vi skal tage fat på,” udtaler Christian Lindrup om sin nye stilling i en pressemeddelelse.

Med sig bringer han bred erfaring indenfor salg af mode gennem tidligere stillinger hos både Stine Goya og Filippa K som henholdsvis Head of Sales og Wholesale Manager. Fremover skal han arbejde side om side med det øvrige salgsteam hos Oh! by Kopenhagen Fur, der nu består af Christian Bay som Head of Sales for Asien og UAE samt Nanna Liin Sørensen som sælger i Skandinavien.

Udover at opruste salgsteamet har Oh! by Kopenhagen Fur også netop offentliggjort et øget fokus på salg gennem influencer marketing. Brandet har i dag løftet sløret for deres nyeste samarbejde – og første internationale af slagsen – med den norske influencer Annabel Rosendahl. Sammen har de skabt en mini-kollektion af uldfrakker med brandets farvede signatur-pelsdetaljer, der vil blive solgt i både Skandinavien og resten af verden fra August 2018.

Christian Lindrup tiltrådte officielt stillingen den 1. juni 2018.