Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Ugen i mode

Nyheder fra ind- og udland: nyt fra Markberg, Scarlett Pleasure for velgørenhed og Louise Vuitton får nyt dansk PR-bureau.
Nyheder fra ind- og udland: nyt fra Markberg, Scarlett Pleasure for velgørenhed og Louise Vuitton får nyt dansk PR-bureau.

Velgørenhed:
Selected, Scarlet Pleasure og Muskelsvindfonden er gået sammen om at lave en unisex limited edition T-shirt, der sættes til salg, når Grøn Koncert endnu engang ruller sig ud på landets grønne plæner. T-shirten fortolker Muskelsvindfondens mangeårige budskab om at skabe plads til forskelle, og overskuddet går til et velgørende formål. T-shirten kan købes fra mandag den 3 juli.

PR-kunde:
Patricksson Communications modtager i denne uge Louis Vuitton som kunde i deres portefølje. Den franske modehus har tidligere hørt til hos Spalt PR, men fremadrettet bliver det Patricksson, der skal varetage alt presse og kommunikation på det danske marked.

Rejsegrej:
Markberg udvider sortimentet med en ny serie af smykkebokse til at putte i kufferten på rejser. Lige som brandets tasker er de små bokse lavet af læder og kan fås, når SS18-kollektionen lander i februar 2018.

Undertøj:
Supermodel Jassica Hart og modefotograf Rankin fortsætter samarbejdet med de schweiziske lingeri-magere, Triumph. Dette efterår rammer kampagnen ’Find The One For Every You’ og er en fortsættelse af den kampagnestrategi Triumph har ført i to år.

Haute couture: 
Azzedine Alaïa er tilbage på den franske couture-kalender efter seks års pause. Alaïa er kendt for kun at holde show, når han selv synes har har noget at vise frem og ikke lade sig diktere af sæsoner og modeugecyklusser.

Kampagne: 
Miu Mui har netop offentliggjort deres AW17-kampagne fyldt med kendte ansigter. Moonlight-skuespiller Naomie Harris og søstrene Aboah er at finde side om side med Kate Moss og Missy Rayder. Miuccia Prada har arbejdet sammen med Katie Grand og Alasdair McLellan om kampagnen, der er skudt i New Orleans.