Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Hvordan iscenesættes fremtidens retail?

Der er mulige løsninger på detailbranchens udfordringer på programmet, når Dansk Erhverv og WEAR afholder seminar d. 4. oktober.
Der er mulige løsninger på detailbranchens udfordringer på programmet, når Dansk Erhverv og WEAR afholder seminar d. 4. oktober.

Detailbranchen står overfor store omvæltninger og skal omstille sig til en verden, hvor digital og global udvikling er nøgleordene, og hvor forbrugerne hele tiden stiller nye krav. Men udviklingen betyder også, at mulighederne for at skabe en succesfuld forretning og spændende kundeoplevelse er utallige. De virksomheder, der formår at tilpasse sig og udnytte de nye markedsvilkår, får kunderne i fremtiden. Sådan lyder oplægget når Dansk Erhverv og WEAR den 4. oktober indbyder til en dag i detailhandlens tegn, hvor en række eksperter giver deres bud på, hvad fremtiden rummer.

Hør blandt andet sociolog og forbrugerekspert hos LHBS A/S, Eva Steensig, fortælle om fremtidens forbrugere, og hvordan man fanger deres opmærksomhed, Matthew Brown, der Retail Trend Consultant hos Echochamber, vil uddybe om succesen ligger i omnichannel, og så kan man møde Simon Lajboschitz fra KhoraVR, der vil komme ind på mulighederne for, hvad kan virtual reality kan bidrage med i detailbranchen.

Du kan læse hele programmet her.

HVORNÅR: Tirsdag d. 4. okt. 2016 fra kl. 9.00 – 13.30.
HVOR: Dansk Erhverv, Børsen, 1217 København.
HVORDAN: Tilmelding skal se senest d. 27. sept. 2016 her. Det er gratis for medlemmer at deltage og koster 990 kr. for ikke-medlemmer. Der vil være et gebyr på 500 kr., hvis man er meldt til, men ikke dukker op.