Når modeugen om to uger endnu engang blænder op for den københavnske showscene, indtager Vogue.com første parket og dækker showscenen og gadebilledet i ord og billeder.

”Vogue’s fortsatte dækning af modeugen vidner om, at Copenhagen Fashion Week og dansk mode er blevet en fast del af den internationale modepresses dagsorden,” siger Anne Christine Persson, der er VP og udviklingsdirektør hos modeugen.

Dækning markerer internationalt fodfæste

Med Vogue.com’s deltagelse figurerer Copenhagen Fashion Week på de eftertragtede sider for anden gang, og for modeugedirektøren markerer det modeugens fodfæste på en international skala.

“Tilstedeværelsen på Vogue.com styrker vores position på modeverdenskortet og er en god reminder om, at alle modeugens aktører skal fortsætte deres gode og hårde arbejde på at løfte modeugen og på den måde bibeholde den internationale opmærksomhed og relevans.” siger Anne Christine Persson.

I tidligere sæsoner var dækningen varetaget af Style.com, en digital nyhedsplatform under Vogue.com, der nu er omdannet til en online salgskanal.