Det gennemgående tema hos NN07 er at rejse, og hver sæson er kollektionen udviklet med inspiration fra en udvalgt destination. NN07s forretningsmæssige rejse har den seneste periode stået på international ekspansion, og det har resulteret i at få imponerende kunder som Liberty, Harvey Nichols, Mr. Porter og Bloomingdales som forhandlere.

For at kunne fortsætte denne udvikling har NN07 valgt at sælge 60% af sine aktier til den svenske, privatejede kapitalfond, Fidelio Capital, som derfor fremover ejer aktiemajoriteten.

”Vi vil ikke ændre vores forretningside, men styrke den og være i stand til at fokusere mere på en international udbredelse, på vores flagship stores og på online salg,” siger CEO hos NN07, Tommy Holte. Formålet med en ny partner er at gøre internationaliseringsprocessen mere effektiv.

CEO, Tommy Holte, og brand director, Victor Lindh, ejer stadig en minoritet af virksomheden, og de fortsætter som direktører i arbejdet med at udvikle brandet.

”Det er den bedste måde at videreføre vores brand på – med en partner, der forstår, hvad vi laver og anerkender vores brandværdier, dedikation og vores evige rejse,” siger Tommy Holte, der kom til virksomheden i 2008 – året efter, at NN07 blev stiftet af Victor Lindh og Ulrik Pedersen.

I 2014 skrev vi på Fashion Forum, at NN07 aldrig har haft røde til på bundlinjen, hvilket stadig gør sig gældende for virksomheden. Partnerne ønsker ikke at oplyse det præcise omfang af handlen, der ligger til et trecifret millionbeløb, skriver Børsen.