Formålet med endagskonferencen er at inspirere til hverdagens praktiske CSR-indsats og få gode bud på løsninger til typiske udfordringer for samarbejde, mål, resultater, kommunikation og markedsføring. Derfor er en lang række brancher også samlet på dagens program, hvor vækststrategier, forretningsudvikling og socialøkonomiske aspekter vil blive vendt og erfaringer delt – heriblandt bæredygtighed i modebranchen.

LÆS OGSÅ: “Veras har deleøkonomi i højsædet”

Dagen har også fokus på, at man kan blive inspireret af andre brancher, der måske ikke umiddelbart er nærliggende, men ikke desto mindre har gjort sig erfaringer, der kan applikeres til modebranchens udfordringer med bæredygtighed.

På seminaret får du status på CSR og bæredygtighed i modebranchen anno 2016 med udgangspunkt i et nyt specialestudium fra Copenhagen Business School foretaget blandt 10 danske modevirksomheder, præsenteret af Marina Kahle. Derudover er det grundlæggerne af det danske brand Gritt & Borris, Gritt Mortensen og Mikkel Borris, der sammen med Rebecca Vera Stahnke, der står bag tøjbyttekonceptet og butik af samme navn, Veras Copenhagen, der vil byde ind med deres tilgang til bæredygtighed, og hvordan man implementerer det som en grundlæggende del af sin forretningsmodel.

LÆS OGSÅ: “Endnu et dansk bæredygtigt brand ser dagens lys”

Hvornår
Torsdag den 2. juni 2016.

Sted
Københavns Kulturcenter, Drejervej 15, 2400 København S

Deltagergebyr
Normalpris 1.450,- ekskl. moms. Ved fire samtidige tilmeldinger er 4. mand gratis.

NGO’er betaler dog kun 595 kr. ekskl. moms.

Der er stadig pladser, og her kan du læse mere om tilmelding, arrangement og programmet.