Facebook Abonnér
07:28
|
15.12.2017
68DB2A50-50BE-4450-A684-701891789AC6_34

Oliver Grundahl: Vi vil gerne nå ud til den nye generation

Modefirmaet Ivan Grundahl fortsætter med sønnen Oliver Grundahl som CEO – her fortæller han om modehusets fremtidige målsætninger.

| Navne Strategi | af Julie Eline Jensen

Designeren Ivan Grundahls død d. 12. maj har fremskyndet det forestående generationsskifte i modefirmaet. Driften er overtaget af sønnen Oliver Grundahl, der er arkitekt MAA og indehaver af arkitektfirmaet OGA. Ifølge Oliver Grundahl skal modehuset fortsætte som hidtil, men ramme en bredere målgruppe og styrke deres position i Europa.

”Vi er allerede godt etableret på der amerikanske marked, men ønsker også at styrke vores position i hele Europa og nå ud til mange af universitetsbyerne. Vores strategiske målgruppe er veluddannede storbykvinder i alle aldre og målsætningen om at ramme dem er stadig den samme”, fortæller han.

Men myten om, at Ivan Grundahl kun henvender sig til et ældre publikum, mener Oliver ikke, holder vand. Derfor vil modehuset gøre en indsats for at favne bredere.

”At det kun er kvinder fra min fars generation, der køber tøjet, vil jeg gerne væk fra, for det har aldrig været sandheden. I stedet håber vi på, at vi kan nå ud til den nye generation”, lyder det fra Oliver Grundahl.

LÆS OGSÅ: “Lotte Freddie: Ivan Grundahl er evig”

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev