Formålet for den kommende kollaboration er at styrke begge messers internationale udsyn. Revolver lægger ud med at have et kurateret område på WHITE i Milano-messen juniudgave, og vil i dagene den 18.-20. juni således udstille omkring 15 skandinaviske brands. Ligeledes vil WHITE være at finde i DGI-Byen under den københavnske modeuge fra den 10.-12. august med 15 italienske mærker.

”Vi er super begejstret for dette partnerskab. WHITE og Revolver er pionerer i hvert deres land, og begge messer er funderet i værdier som kvalitet, innovation, kærlighed og forståelse for mode,” kommenterer WHITE-grundlægger Massimiliano Bizzi.

Projektet er opstået for at øge opmærksomheden omkring de to salgsmesser og for at bygge bro Skandinavien og Sydeuropa imellem.

”Både WHITE og Revolver er enige om, at et samarbejde som dette er et vigtig redskab i forhold til at blive ved med at udvikle og hæve niveauet til gavn for vores udstillere. Dette initiativ vil også være med til at skabe mere opmærksomhed om italiensk mode i Nordeuropa, ligesom det kan være med til at åbne døre for skandinavisk mode i Italien,” siger Revolvers grundlægger og kreative direktør, Christian Maibom om det forestående samarbejde.