Sille Henning har arbejdet med de største danske modebrands, skrevet for landets store modemagasiner og øser jævnligt ud af sin viden til morgenfriske tv-seere. Og nu bliver 40-årige stylist ny moderedaktør på ALT for damerne, og overtager således posten fra Louise Amstrup.

”Vi er meget glade for, at få Sille Henning med ombord på vores redaktion. Hun har stor erfaring, et skarpt blik for nye trends og er en god formidler – det hele vil vores læsere få glæde af,” siger chefredaktør på ALT for damerne, Tina Nikolaisen.

LÆS OGSÅ: “Aller opruster med ny mode-fagredaktion”

Udover at være fast modeekspert på TV2s populære Go’ morgen Danmark, har Sille Henning et CV med titler som Fashion Director på Elle Magazine og PR & Marketing Manager hos DAY Birger et Mikkelsen, og er oprindelig er uddannet Cand. merc. fra Copenhagen Business School.

Og Sille Henning ser frem til sit nye job:

”ALT for damerne er et stærkt brand med en stor og loyal læserskare, og jeg glæder mig til, sammen med mit team at udvikle modestof, der hver uge vil inspirere læserne,” siger hun.

Sille Henning tiltræder stillingen den 17. maj.