God trafik, god musik og god stemning. De mærker Fashion Forum talte med torsdag eftermiddag på Revolver, har ikke manglet noget at tage sig til. Hverken onsdag eller torsdag. Faktisk har Shoe The Bear måtte afvise en del nye kunder. De sidste tre år har det danske sko-brand været fast inventar på CIFF, men i år skulle der ske noget nyt. Og Revolver har ikke skuffet, fortæller CEO Thomas Frederiksen.

”For vores brand, har Revolver været det helt rigtige valg. Vi har allerede slået messe-omsætningsrekord. Der har været mange besøgende forbi her, både store og små, fra Danmark og udlandet. Vi har især været godt besøgt af kunder fra Sverige og Holland.”

Shoe The Bear er placeret i Øksnehallens tilstødende haller. I den finder man også den danske strikvirksomhed Andersen-Andersen, hvor Anna, der er salgsassistent, fortæller at messen er gået som forventet for Andersen-Andersen:

”Vi er godt tilfredse. Atmosfæren er god og musikken ligeså. Og det er altså vigtigt, når man skal stå det samme sted tre dage i streg. Logistikken haltede i går, det var lidt en labyrint at finde rundt for de besøgende, men det virker til, at de har fået gjort noget ved det.”

Jacob Valdemar, CEO for Vald Agency, har flyttet sit show room med en række danske, såvel som udenlandske mærker på Revolver. Der har været travlt fra dørene åbnede onsdag morgen og rigtig god mødeaktivitet.

”Flere af de udenlandske mærker vi har med, er her for første gang. Men der er blevet lagt ordrer, og de har fået god opmærksomhed. Hvis vi pakkede sammen nu, havde det været en god modeuge”.