Nu melder Zalando ud, at de vil bringe Bread & Butter tilbage i den første weekend i september på Arena Berlin. Modemesser er normalt begrænset med adgang kun for branchen, men Zalando vil åbne op for modeverdenen, ved at gøre Bread & Butter til en forbrugerbegivenhed.

“Vi tror inderligt på fremtiden for Berlin som en modeplacering. Med dette stærke og forbrugerhenvendt event skaber vi noget nyt og inspirerende for Berlin og modeindustrien. Vi giver vores kunder og brands mulighed for at komme i kontakt – online og offline – og opleve det bedste fra modeuniverset i den digitale tidsalder,” udtaler grundlægger af Zalando, David Schneider, til Sportswear International.

LÆS OGSÅ: “Zalando: Derfor vælger vi København”

Zalando er efterhånden en stor spiller i modebranchen, også herhjemme, hvor den tyske online-gigant for første gang skal være værter for et modeshow i samarbejde med Copenhagen Fashion Festival. Også dette arrangement inddrager forbrugerne, og giver offentligheden mulighed for at få en smag af modeugen.