Stifter og medejer Lene Bertung har i samråd med sin bestyrelse valgt at hyre en administrerende direktør til at stå for drift, ledelse og kommunikation, så hun kan bruge mere tid på de kreative opgaver.

Det bliver Naja Helene Hertzum, der fra den 1. november skal stå i spidsen for det danske PR-bureau, og Lene Bertung beskriver hende som det helt rigtige valg.

“Naja har god erfaring med at sætte struktur på både opgaver og medarbejdere i en omskiftelig hverdag, og så får hun ting til at vokse. Dertil er vi også meget enige om at tilgå branchen med en stor portion ordentlighed – vi sætter begge pris på ærlige relationer,” udtaler Lene Bertung.

LÆS OGSÅ: “Erfaring betyder mere end uddannelse i jobsøgning”

Naja Helene Hertzum har en fortid som blandt andet chefredaktør for FashionForum, og hun har endvidere været marketingdirektør i den dansk/amerikanske tech startup Fitbay og digital konsulent i Carlsberg. Hun glæder sig meget til at sætte sit præg på Holm & Bertung.

“Jeg kunne næsten ikke få armene ned, da Lene beskrev jobbet og opgaverne – det er virkelig en drømmestilling for mig. Holm & Bertung er en solid forretning med en tung bestyrelse og skyhøje ambitioner, og jeg kan faktisk ikke vente med at komme rigtigt i gang,” siger Naja Helene Hertzum.

Hun udtaler også, at Holm & Bertung i 2016 vil komme med en række nye tiltag, som hun dog ikke vil løfte sløret yderligere for på nuværende tidspunkt.

Holm & Bertung blev etableret i 1996 og repræsenterer blandt andet Trollbeads, Profil Optik, M. Wiesnick, Nicholas Nybro og Lina Funder.