Siden 2009 har Les Deux fået mere end 300 retailers verden over samt en to-cifret millionomsætning. Tidligere på året blev det desuden annonceret, at de var kommet ind på det japanske og sydkoreanske marked. Som næste skridt er Les Deux gået målrettet efter det kinesiske marked, hvilket nu sker under Shanghai Fashion Week, hvor de bliver en del af Kopenhagens Furs set-up.

“Vi har indgået et spændende og stærkt samarbejde med Kopenhagen Fur, hvor vi som det første kommer til at afholde et 10 minutter langt show foran 650 kinesiske pressefolk under Kopenhagens Furs store set-up til Shanghai Fashion Week,” fortæller Andreas von der Heide, der er indehaver og partner i Les Deux.

Kollektion i fire butikker i Kina

Det kinesiske marked har været på Les Deux ønskeliste siden, at brandet startede op med en kasket og 11.000 kroner i startkapital i 2009. I dag er Kina verdens næststørste forbrugerøkonomi, hvilket blandt andet skyldes den kinesiske middelklasse, så det kinesiske marked er i høj grad eftertragte hos den unge iværksætter bag Les Deux, der netop har fået deres kollektion ind i fire butikker i Kina.

”Showet giver os en unik mulighed for at blive promoveret blandt luksuriøse mærker samt nå ud til en virkelig eftertragte og købestærk målgruppe, så vi kan sælge røven ud af bukserne i Kina,” lyder det fra Andreas von der Heide om det store set-up under Shanghai Fashion Week til en værdi af over tre millioner kroner.

Les Deux lancerer desuden næste år et co-lab med Kopenhagen Fur.