Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Få inspiration fra butikker verden over fra din pc

WindowsWear Pro er B2B værktøj, der også er kendt som ”Google Earth for Fashion Stores” og giver forhandlere, leverandører og modeskoler inspiration til blandt andet vinduesudstillinger.
WindowsWear Pro er B2B værktøj, der også er kendt som ”Google Earth for Fashion Stores” og giver forhandlere, leverandører og modeskoler inspiration til blandt andet vinduesudstillinger.

I WindowsWear Pro’s database er der mere end 73.000 billeder af butiksvinduer fra 22 af de største modebyer verden over, deriblandt New York, Los Angeles, Paris, Milano, London, Berlin, Hong Kong og Tokyo. Mere end 700 forskellige mærker er repræsenteret, og der uploades over 2.000 nye billeder hver måned.

Leverandører abonnerer for at kunne skabe netværk, overvåge deres konkurrenter samt fremvise deres arbejde, idet billederne kan tagges med virksomhedsnavne.

LÆS OGSÅ: ”Interaktive vinduer – Få kunder i butikken uden for åbningstid”

Man kan søge på bestemte mærker, byer, temaer, sæsoner og måneder, samt typer af mannequins og design.

Designere kan via den avanceret søgemaskine gå flere år tilbage og fra sæson til sæson analysere hvorledes det designmæssige DNA kommer til udtryk, samt hvilke ændringer der er foretaget.

WindowsWear Shopping er en B2C shopping hjemmeside, der lader forbrugerne købe de seneste varer, som er fremvist i verdens butiksvinduer direkte på websitet.

LÆS OGSÅ: ”Et vindue til en ny shoppingoplevelse”

Forbrugere har mulighed for at vælge mellem 700 brands, fra high-end som Louis Vuitton, Versace, Prada og Michael Kors men også fast-fashion fra H&M, Zara og Mango.