Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Vero Moda går fra digital til analog fire gange årligt

Online magasinet Style Notes, som bliver udgivet af Vero Moda, bliver nu trykt på print. Det gør de for at imødekomme de unge kvinder, der læser Style Notes', ønsker.
Online magasinet Style Notes, som bliver udgivet af Vero Moda, bliver nu trykt på print. Det gør de for at imødekomme de unge kvinder, der læser Style Notes', ønsker.

Det er nu nogle år siden, at Vero Modas online magasin Style Notes for første gang så dagens lys. Nu går Bestseller-darlingen kundernes ønsker i møde og lancerer en printet version af magasinet.

”Vi har bemærket, at vores målgruppe af unge kvinder faktisk holder fast i det trykte medie,” skriver Thomas Bay, der er marketingschef i Vero Moda.

I starten var Style Notes mest af alt et blog-inspireret medie. I dag er det blevet en vigtig del af Vero Modas kommunikation med deres publikum.

LÆS OGSÅ: “Vero Moda samarbejder med Bollywood”

”Vi tror, at lige nu vil være det rigtige tidspunkt at tilføje noget ekstra til vores kunder,” siger Thomas Bay.

Style Notes markedsfører ikke kun deres eget tøj. Der bliver også fokuseret på tendenser, og hvordan moden ser ud på den internationale bane.

Det printede magasin vil være at finde i alle Vero Modas butikker. Style Notes udkommer fire gange om året.