Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Oh! by Kopenhagen Fur satser på ny strategi

Kopenhagen Furs eget brand Oh! by Kopenhagen Fur har med lanceringen af deres seneste kollektion markeret en kursændring, der skyldes omstrukturering i virksomheden.
Kopenhagen Furs eget brand Oh! by Kopenhagen Fur har med lanceringen af deres seneste kollektion markeret en kursændring, der skyldes omstrukturering i virksomheden.

Den nye SS 16 kollektion fra Oh! by Kopenhagen Fur blev den 6. august lanceret hos Serenity Cupcakes i indre København. Samtidigt annoncerer de, at Oh! nu vil lancere fire årlige kollektioner med små tasker samt pelsvedhæng til taskerne.

LÆS OGSÅ: “Kopenhagen Fur øger kvalitetssikringen”

”Vi har været rigtig spændte op til lanceringen, og jeg er glad og lettet over den positive modtagelse, som vores nye produkter har fået. Folk var særligt vilde med idéen om, at man kan pifte en ellers enkel taske op med en lækker pelsnøglering, så jeg har en rigtig god mavefornemmelse oven på lanceringen, siger Rebecca Holst, der er ny design- og indkøbschef hos Oh! by Kopenhagen Fur.

Tilbage til udgangspunktet

Tidligere har Oh! ellers satset på få, store årlige kollektioner, men ifølge Kopenhagen Furs meddelelse har pelsmærket været på en rejse det sidste år, der har medført forandringer i organisationen og produktlinjen.

Michael Stadi, der er direktør for Oh! By Kopenhagen Fur, udtaler, at det er gået op for dem, at de tidligere har haft for mange produkter i spil, og at priserne har været for høje.

LÆS OGSÅ: “Saks Potts styrker brandprofilen med nyt samarbejde”

”Vi har derfor besluttet os for at lave færre produkter til mere overkommelige priser. På den måde er vi egentlig kommet tilbage til udgangspunktet og den oprindelige idé med Oh!,” siger Michael Stadi.

Den nye SS16 kollektion hedder ‘Soft Pop’, og rammer butikkerne i februar 2016.