Under navnet ’Farfetch & Away’ har modeplatformen Farfetch.com lanceret en forsendelsesmulighed, der umiddelbart kan lyde ret usædvanlig. For over sommeren og til og med den 16. september vil Farfetch tilbyde forsendelse, der specielt er målrettet de kunder, der sejler rundt i deres yacht. Det skriver Womens Wear Daily.

LÆS OGSÅ: ”Farfetch øger sit fokus på herretøj”

Den nye forsendelsesmulighed er bygget op omkring et koncept, hvor varer bliver sendt til et udvalg af europæiske havne – heriblandt Cannes, Santorini og Mykonos – hvor kunderne kan hente dem, når de lægger til kaj. Ifølge Farfetchs grundlægger og administrerende direktør José Neves er den nye forsendelsesmulighed en del af Farfetchs kontinuerlige kundetilpasning.

LÆS OGSÅ: ”Farfetch køber ikonisk butik som del af omnichannel-strategi”

”Beslutningen om at lancere Farfetch & Away er direkte relateret til vores unikke evne til at reagere på vores kunders livsstil og behov. Med vores netværk af over 300 internationale butikker, en omni-channel platform og teknologi i verdensklasse har vi evnen til at levere en købsoplevelse som ingen anden,” siger José Neves til Womens Wear Daily.

Farfetch opnåede i marts en markedsværdi på 6,7 milliarder kroner.

Kilde: Womens Wear Daily