Tilbage i december måtte ledelsen bag My-Wardrobe.com dreje nøglen om efter længere tids uro i den otte år gamle virksomhed. Nu får brandet nyt liv som kvindetøjsmærke i ”hverdagsluksus”-segmentet, fortæller Sacha Newall, der står bag den nye virksomhed. Hun er tidligere salgs- og marketingschef hos My-Wardrobe. En erfaring, der synes at smitte af på brandets nye strategi:

”Vi vil støtte vores detailpartnere med hurtig opfyldning og ingen minimumskrav på ordre, og vi vil ikke konkurrere mod vores forhandlere ved sælge igennem vores egne kanaler eller online,” forklarer Sasha Newall ifølge Drapers. Klikker man i dag ind på My-Wardrobe.com bliver de sendt direkte videre til The Outnet.com, som Net-a-Porter står bag. Gruppen købte nemlig domænet i forbindelse med lukningen af butikken.

LÆS OGSÅ: “My-Wardrobe.com lukker ned”

Sacha Newall har fået økonomisk støtte fra den kinesiske producent Bruce Yin, der har investeret et ukendt beløb i virksomheden. Derudover vil den spanske kvindetøjsdesigner Emilio de la Morena fungere som kreativ direktør.

Kilde: Drapers.