Bon’A Parte er igen finalist til ’Brugernes favorit’-pris

Det danske tøjmærke Bon’A Parte vandt sidste år den eftertragtede e-handelspris – Brugernes favorit – og er igen i år kørt i stilling til at vinde.
05.05.2015 ∙ af CAK
Foto: Danske Bon'A Parte kan igen blive kåret som danskernes foretrukne netbutik (Bon'A Parte.com/screendump).

Der er sket meget siden det danske tøjmærke Bon’A Parte vandt e-handelsprisen – Brugernes favorit – sidste år. I oktober annoncerede virksomheden, at de ville relancere deres webshop som en skandinavisk shopping-portal. Det betød, at Bon’A Parte fremadrettet ikke kun ville sælge produkter fra eget mærke, men også fra andre skandinaviske brands.

LÆS OGSÅ: “Bon’A Parte vil promovere skandinavisk design”

På årets sidste dag – den 31. december – blev Bon’A Parte så en del af DK Company, der så stort e-handelspotentiale i den 19 år gamle virksomhed – og det med rette. For igen i år er Bon’A Parte finalist til e-handelsprisen Brugernes favorit, der er den eneste pris, hvor forbrugerne udpeger vinderfeltet.

LÆS OGSÅ: “DK Company køber Bon’A Parte”

Herefter vil et brugerpanel analysere finalisternes hjemmesider og den, der score højest vil kunne kalde sig brugernes favorit 2015. Vinderen vil blive offentliggjort den 12 maj.

Kilde: FDIH