Årets retaildag sætter fokus på mænd og kvinders indkøbsmønstre. Retail Institute Scandinavia vil desuden under konferencen fremlægge et nyt dansk forbrugerstudie om den mandlige og kvindelige shopper anno 2015.

LÆS OGSÅ: “Retaildagen 2015: Lær at forstå mænd og kvinders shoppevaner”

Ud over undersøgelsen vil der være mulighed for at høre fra folk, der sidder med hænderne nede i kønsspecifikt salg. Blandt andet kommer Lauren Luxenberg, der er social media editor hos Mr Porter. Hun vil fortælle om, hvordan virksomheden tiltrækker og kommunikerer med mænd på tværs af salgskanaler gennem kreativt indhold. Derudover vil man blandt andet kunne møde Gayatri Patel der er Director i eBay. Hun vil vise, hvordan eBay matcher kønnet på portalens brugere, målretter købsoplevelsen til mænd og kvinder, og hvordan data driver eBays innovationen.

Deltag i konkurrencen i dag!

Du skal være hurtigt ude, hvis du vil i betragtning til en af de to billetter FashionForum kan udbyde til jer læsere. Svar på spøgeskemaet herunder, inden den 18. februar. Vinderne får direkte besked.

Vind billetterne ved at trykke HER