MentorMe har startet samarbejde med Who’s Copenhagen Agency

Konsulentbureauet MentorMe er gået sammen med salgsagenturet Who’s Copenhagen Agency for at optimere forretningsløsninger – og bistand til nye danske designtalenter. Målet er at forene kreativitet med forretningsforståelse, så designtalenterne bedre rustes til at skabe en driftsikker og helstøbt modevirksomhed.
21.01.2015 ∙ af CAK
Foto: De to danske bureauer MentorMe og Who's Copenhagen Agency har slået sig sammen i et nyt projekt. Fra venstre Patricia Thomassen, Sandra Kejlskov og Stephanie Visberg fra Who’s Agency og Søren Nielsen fra MentorMe (foto: Who’s Agency og MentorMe).

Det danske konsulentbureau MentorMe har siden 2013 specialiseret sig i at bistå nye danske designtalenter med kompetenceudvikling og forretningsbistand, så designernes brandvision harmonerer med deres virksomhedsdrift. I forlængelse heraf har MentorMe nu startet et samarbejdsprojekt med det danske salgsagentur Who’s Copenhagen Agency, som laver salgsarbejde og PR for mærker som Veronica B Vallenes og Trine Tuxen. Samarbejdet har til formål at samle ekspertise fra forretningsområderne: konsulentbistand, salg og PR under én paraply, for derigennem at optimere og strømline rådgivning, strategi og kommunikation.

Udover at samle ressourcer og kompetencer indenfor forskellige områder, har det været vigtigt at møde designerne i øjenhøjde.

”Samarbejdet mellem MentorMe og Who’s Copenhagen Agency har for øje at tilbyde kompetente, skræddersyede og fleksible løsninger, der skaber de bedst mulige betingelser for varig succes. Konkret betyder det, at vi varetager og rådgiver hver enkelt designer ud fra deres brandvision, og hvor de ønsker at tage det hen.

LÆS OGSÅ: Lej en salgschef … og leg med de tunge drenge

Derudover gør vi det muligt for designerene kun at tilkøbe den bistand de har brug for. Det er eksempelvis ikke alle designere, der har brug for eller råd til konsulentbistand eller en ny PR-tilgang, og derfor står det designerne frit kun at tilkøbe, det der passer dem.

Endelig har vi også sat vores priser i et fornuftligt leje, så det ikke bliver økonomien, der spænder ben for vores danske, kreative talentmasse,” siger MentorMes grundlægger og direktør Søren Nielsen til FashionForum.

I MentorMe-regi har Søren Nielsen blandt andet haft Mark Kenly Domino Tan, Trine Tuxen og Stine Ladefoged som kunder, mens han tidligere har været salgs- og marketingschef hos Stella Nova samt salgschef for Sand Womens Wear.