Nyt modemagasin vil kræse for æstetikken
Det Aarhus-baserede NOTE Magazine udkommer for første gang på torsdag.På torsdag lander et nyt modemagasin i bladkioskerne. Med støtte fra Region Midtjyllands vækstprojekt, Headstart Fashion, udkommer NOTE Magazine for første gang.
I en pressemeddelelse skriver folkene bag NOTE om profilen bag det nye magasin:
“Et magasin med et stærk visuelt udtryk og indhold, som forener stil med substans.”
LÆS OGSÅ: “To nye magasiner – to nye perspektiver på dansk mode”
Chefredaktøren for det nye magasin er Christina Faaborg, mens rollen som kreativ chef bliver varetaget af Gitte Post.
“Vi er ikke i tvivl om, at konkurrencen bliver hård. Verden flyder over af modenyheder, som alt fra bloggere og brands til dagblade og magasiner sender af sted døgnet rundt. Vores ambition er, at skabe et magasin, som har dét der ekstra – både visuelt og indholdsmæssigt. En ny dybde i modeformidlingen; en særlig kræsen for æstetikken; langtidsholdbart stof til den kvalitetsbevidste læser, som vil inspireres og have noget at tænke over,” siger Gitte Post i pressemeddelelsen.
NOTE Magazine har allerede tyvstartet med et pre-issue af bladet, som udkom i foråret.