Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Molo modtager designpris fra britisk babymagasin

Det danske børnetøjsmærke Molo er blevet kåret som årets bedste internationale modedrevne mærke af magasinet Baby & Me.
Det danske børnetøjsmærke Molo er blevet kåret som årets bedste internationale modedrevne mærke af magasinet Baby & Me.

Det Londonbaserede luksusmagasin Baby & Me har netop offentliggjort vinderne af dette års Style Awards. Her løb danske Molo med prisen for ‘Best International Fashion Brand’ – bedste internationale modemærke.

Baby & Me uddeler priser inden for mode, interiør, shopping, livsstil, rejser, mad, legetøj og bøger, og i 2014 stod seks dommere, blandt andre Carolyn Asome fra The Times og Baby & Mes chefredaktør Estelle Lee bag udvælgelsen, baseret på kriterier inden for design og innovation.

Hos Molo er man glade for prisen, og adm. direktør Mogens Jepsen siger i en meddelelse:

“Vi er meget beærede over denne pris, som er med til at stadfæste og udbygge vores position på det engelske marked. Det skaber synlighed og opmærksom på en positiv måde.”