Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Udland

Molo modtager designpris fra britisk babymagasin

Det danske børnetøjsmærke Molo er blevet kåret som årets bedste internationale modedrevne mærke af magasinet Baby & Me.
Det danske børnetøjsmærke Molo er blevet kåret som årets bedste internationale modedrevne mærke af magasinet Baby & Me.

Det Londonbaserede luksusmagasin Baby & Me har netop offentliggjort vinderne af dette års Style Awards. Her løb danske Molo med prisen for ‘Best International Fashion Brand’ – bedste internationale modemærke.

Baby & Me uddeler priser inden for mode, interiør, shopping, livsstil, rejser, mad, legetøj og bøger, og i 2014 stod seks dommere, blandt andre Carolyn Asome fra The Times og Baby & Mes chefredaktør Estelle Lee bag udvælgelsen, baseret på kriterier inden for design og innovation.

Hos Molo er man glade for prisen, og adm. direktør Mogens Jepsen siger i en meddelelse:

“Vi er meget beærede over denne pris, som er med til at stadfæste og udbygge vores position på det engelske marked. Det skaber synlighed og opmærksom på en positiv måde.”