Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Navne

Dyrberg/Kern hapser Part Two-direktør

”Jeg kan bruge den knowhow, jeg har fra mange år på den kommercielle side af modebranchen,” lyder det fra den nyudnævnte kommercielle direktør.
”Jeg kan bruge den knowhow, jeg har fra mange år på den kommercielle side af modebranchen,” lyder det fra den nyudnævnte kommercielle direktør.

Smykkevirksomheden Dyrberg/Kern har ansat Michael Stockfleth i en nyoprettet stilling som kommerciel direktør.

Michael Stockfleth kommer fra Part Two, hvor han de seneste fire år har været adm. direktør, og har tillige erfaring fra lederstillinger i IC Companys, HTM Group og Illum.

“Ansættelsen af en mand i Michaels kaliber med så store kommercielle kompetencer er et skridt, der virkelig styrker vores fokus på vækst,” siger Henning Kern, adm. direktør i Dyrberg/Kern, i en pressemeddelelse, hvor han fortsætter:

“Michael bemærkelsesværdige kombination af visionær kreativitet og business forståelse giver ham enestående kvalifikationer til at lede Dyrberg/Kerns salgsteam. Han er en erfaren og innovativ seniorleder med en fremragende track record i udvikling af brands på mange forskellige markeder. Der er stadig meget arbejde, der skal gøres, men med udnævnelsen af Michael har vi taget et vigtigt skridt på vejen mod kommerciel succes forDyrberg/Kern.“

Fra den nyudnævnte direktør lyder det sådan her til FashionForum:

”Jeg forventer, at jeg kan bruge noget af det knowhow, jeg har fra mange år på den kommercielle side af modebranchen, Dyrberg/Kern er jo i høj grad et modebrand.”

Michael Stockfleth begyndte i den nye stilling i går, mandag.