Få nye kunder i butikken med et event under modeugen
Et arrangement rettet mod forbrugerne ved Copenhagen Fashion Festival giver nye kunder. Det kan blandt andet ejer af skobutikken Apair skrive under på.Det kan godt være, kalenderen stadig skriver 2012, men Copenhagen Fashion Week er lige om hjørnet – og således også Copenhagen Fashion Festival – modeuge for forbrugerne.
Igen i år samler Copenhagen Fashion Festival nemlig alle de gode arrangementer, der løber af stablen for forbrugernes skyld, og det er blandt andet Lise Freiesleben Hjort, ejer af skobutikken Apair. Her har man gennem de seneste år holdt modeshow foran butikken på Strøget i København, og således også til februar – det er nemlig god markedsføring:
”Det at holde et event under Copenhagen Fashion Festival betyder, at man får noget opmærksomhed omkring de nye varer i butikken,” siger Lise Freiesleben Hjort.
Hun peger på, at det bestemt lokker nye kunder til, når man holder arrangementer:
”Folk stopper jo op og kigger, fordi de får øje på noget, de slet ikke havde forventet at se. De får en oplevelse med på vejen,” siger hun.
Gennem de seneste sæsoner har Copenhagen Fashion Festival budt på så forskelligartede arrangementer som 100-meter-løb på stiletter (billedet), konkurrencer, in-store-koncerter, gratis drinks, konkurrencer og dygtige djs.
Og der er stadig plads til dit arrangement i kalenderen – stort som småt. Deadline for tilmelding af events til Copenhagen Fashion Festival er den 7. januar. For et symbolsk beløb får du både en plads i programmet, redaktionel omtale, kampagneklistermærke til butiksvinduet, og omtale på Facebook og Copenhagenfashionfestival.com.
Kontakt Copenhagen Fashion Festival-projektkoordinator Julie Kühne på julie@copenhagenfashionweek.com