Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Økonomi

Kopenhagen Fur og Tivoli indgår samarbejde

Jul i Tivoli præsenteres i år i samarbejde med Kopenhagen Fur, som de næste tre år vil være officiel partner.
Jul i Tivoli præsenteres i år i samarbejde med Kopenhagen Fur, som de næste tre år vil være officiel partner.

Kopenhagen Fur, og Tivoli har indgået en aftale om et nyt samarbejde, der indebærer, at Kopenhagen Fur er officiel partner for Jul i Tivoli de næste tre år. Det er Kopenhagen Furs hidtil største partnerskabsaftale, og den indbringer Tivoli et større millionbeløb til investeringer og udvikling af Jul i Tivoli, der i år slår portene op den 16. november. Det oplyser de to parter i en pressemeddelelse.

Adm. direktør ved Kopenhagen Fur, Torben Nielsen, ser flere ligheder mellem pelsauktionshuset og haven, som vil styrke samarbejdet:

”Tivoli er en stærk partner for Kopenhagen Fur. Ligesom Kopenhagen Fur har Tivoli en markant international profil, samtidig med at virksomheden er fast forankret i Danmark. Det giver os en unik mulighed for at styrke Kopenhagen Fur ikke blot herhjemme, men også i resten af verden, da Tivoli er et nationalklenodie,” siger han og fortsætter:

“Vi vil bruge Tivoli-aftalen i vores internationale markedsføring i blandt andet Kina. Men vi glæder os også til at vise pels til de mange danskere, som hvert år besøger Jul i Tivoli. Det er et perfekt udstillingsvindue, hvor vi kan vise, hvorfor danske minkavlere er i verdenseliten”

Også Tivolis adm. direktør, Lars Liebst, ser fordelene ved de to brands fælles styrker:

”Aftalen er til glæde for både Tivoli og vores gæster fra ind- og udland, for det giver os mulighed for fortsat at udvikle Jul i Tivoli. Kopenhagen Fur har som Tivoli en førende position i verden på deres felt, og vi har begge bygget vores stærke brands ved at satse kompromisløst på kvalitet, traditioner og fornyelser. I Tivoli er vores mission at betage vores gæster, og det nye partnerskab vil hjælpe os med at opnå dette.”