
Kopenhagen Fur, og Tivoli har indgået en aftale om et nyt samarbejde, der indebærer, at Kopenhagen Fur er officiel partner for Jul i Tivoli de næste tre år. Det er Kopenhagen Furs hidtil største partnerskabsaftale, og den indbringer Tivoli et større millionbeløb til investeringer og udvikling af Jul i Tivoli, der i år slår portene op den 16. november. Det oplyser de to parter i en pressemeddelelse.
Adm. direktør ved Kopenhagen Fur, Torben Nielsen, ser flere ligheder mellem pelsauktionshuset og haven, som vil styrke samarbejdet:
”Tivoli er en stærk partner for Kopenhagen Fur. Ligesom Kopenhagen Fur har Tivoli en markant international profil, samtidig med at virksomheden er fast forankret i Danmark. Det giver os en unik mulighed for at styrke Kopenhagen Fur ikke blot herhjemme, men også i resten af verden, da Tivoli er et nationalklenodie,” siger han og fortsætter:
“Vi vil bruge Tivoli-aftalen i vores internationale markedsføring i blandt andet Kina. Men vi glæder os også til at vise pels til de mange danskere, som hvert år besøger Jul i Tivoli. Det er et perfekt udstillingsvindue, hvor vi kan vise, hvorfor danske minkavlere er i verdenseliten”
Også Tivolis adm. direktør, Lars Liebst, ser fordelene ved de to brands fælles styrker:
”Aftalen er til glæde for både Tivoli og vores gæster fra ind- og udland, for det giver os mulighed for fortsat at udvikle Jul i Tivoli. Kopenhagen Fur har som Tivoli en førende position i verden på deres felt, og vi har begge bygget vores stærke brands ved at satse kompromisløst på kvalitet, traditioner og fornyelser. I Tivoli er vores mission at betage vores gæster, og det nye partnerskab vil hjælpe os med at opnå dette.”