Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Økonomi

Stærk vækst i Bruun & Steengade

Det danske skjortefirma Bruun & Steengade markedsfører sig på konceptet "skjorter til de fleste". Konceptet er blevet så populært, at de på har fordoblet omsætningen og firedoblet resultatet i sidste regnskabsår
Det danske skjortefirma Bruun & Steengade markedsfører sig på konceptet "skjorter til de fleste". Konceptet er blevet så populært, at de på har fordoblet omsætningen og firedoblet resultatet i sidste regnskabsår

Det danske skjortefirma Bruun & Steengade markedsfører sig på konceptet "skjorter til de fleste". Konceptet er blevet så populært, at de på har fordoblet omsætningen og firedoblet resultatet i sidste regnskabsår. Det skriver Tekstilforum.no.

Selskabet har kun eksisteret i otte år, men oplever allerede en fin succes. Omsætningen er mere end fordoblet de sidste to år og resultatet er øget fra ca. en mio. kr. til lige under fire mio. kr.

Og de to grundlæggere Niels Bruun og Peter Steengade forventer en vækst på 60 pct. i 2012.

En af grundene til den kraftige medvind er et massivt fremstød i Canada, hvor skjortevirksomheden samarbejder med The Bay, Canadas største stormagasin-kæde. Dette opfattes som et springbræt til salg i USA.

Bruun & Steengade har derudover også planer om at afprøve markeder i Finland, Rusland, Baltikum, Tyskland, Belgien, Østrig, Schweitz og Singapore.

Kilde: Tekstilforum.no
Billede: Bruun & Steengade