Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Danske Danefæ indtager det tyske marked

Den danske modetøjsvirksomhed Danefæ oplever en stadig stigende efterspørgsel på både deres børne- og voksentøjslinie fra det tyske marked og har derfor valgt at satse målrettet på netop vores sydlige naboer.
Den danske modetøjsvirksomhed Danefæ oplever en stadig stigende efterspørgsel på både deres børne- og voksentøjslinie fra det tyske marked og har derfor valgt at satse målrettet på netop vores sydlige naboer.

Den danske modetøjsvirksomhed Danefæ oplever en stadig stigende efterspørgsel på både deres børne- og voksentøjslinie fra det tyske marked og har derfor valgt at satse målrettet på netop vores sydlige naboer.
 
Danefæ har siden etableringen i 2006 trodset kriser og hårde tider og oplevet årlige vækstrater på op mod 300 pct. Således kunne virksomheden også i 2011 føje såvel Gazelle-titlen som ”Årets Væksteventyrer” til virksomhedens meritter.
 
Og nu er fokus for alvor rettet mod det tyske marked, som virksomheden har store forventninger til. 
 
”Vi indgik sidste år en agentaftale med det tyske modeagentur Frau von Norden, og med foreløbigt cirka 70 tyske forhandlere på forhandlerlisten er vi godt tilfredse”, udtaler direktør og medejer Nina Warberg Sejersen. Samtidig er Nina Warberg Sejersen dog ikke i tvivl om, at det tyske marked rummer potentiale til mange flere forhandlere endnu på både voksen- og børnesiden.
 
Danefæ vil være at finde på berlinermesse Bread & Butter-messe den 4-6. juli, hvor voksenkollektionen vil være i fokus, og endelig har virksomheden valgt at lade deres webshop www.danefae.dk oversætte til tysk for derved også på B2C-siden at nyde godt af det stadig voksende tyske marked.