Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Vind: Kom gratis på Roskilde Festival med H&M

I forbindelse med dette års H&M Reboot Camp lancerer H&M en global Trend Scout-konkurrence via Facebook, hvor fashionistaer fra 14 lande har mulighed for at vinde billetter til festivalen.
I forbindelse med dette års H&M Reboot Camp lancerer H&M en global Trend Scout-konkurrence via Facebook, hvor fashionistaer fra 14 lande har mulighed for at vinde billetter til festivalen.

Traditionen tro har H&M den såkaldte Reboot Camp på Roskilde. Campen er en del af H&M’s Fashion Against Aids-kampagne. Og i forbindelse med dette års H&M Reboot Camp lancerer H&M en global Trend Scout-konkurrence via Facebook, hvor fashionistaer fra 14 lande har mulighed for at vinde billetter til festivalen.
 
”Som H&M Trend Scout handler det om at spotte de fedeste festivaltrends. Hver dag får de udvalgte Trend Scouts en ny opgave, og derefter skal de på festivalområdet tage billeder af deres favorit festivallook inden for det givne tema. H&M uploader billederne på den globale H&M Facebook-side, så billederne bliver delt med alle H&M’s fans!” lyder det i en pressemeddelelse fra den svenske modekoncern.
 
Konkurrencen er netop skudt i gang på H&M’s globale Facebook-side, hvor modeinteresserede fans fra Danmark, Sverige, Tyskland, Belgien, Luxembourg, Schweitz, Spanien, Italien, Grækenland, Polen, USA, Canada, Hong Kong og Korea kan oprette en profil og deltage i konkurrencen.
 
En jury vil udvælge deres 14 favoritter blandt alle deltagerne – én Trend Scout fra hvert land – og derudover er der også et wild card til den deltager, som får flest stemmer på Facebook. De udvalgte Trend Scouts får også mulighed for at invitere en ven med til festivalen.
 
Juryen består af:
– Margareta Van den Bosch
, kreativ rådgiver for H&M. Margareta er uddannet designer og har været chefdesigner for H&M indtil 2008. Hun arbejder nu som kreativ rådgiver for H&M.
Elin Kling, international modeblogger. Elin driver den anerkendte modeblog stylebykling.com, er redaktør på sit eget magasin, Style By, og har desuden designet en særkollektion for H&M i 2011.
Robert Rydberg, international stylist. Robert har mere end 15 års erfaring som stylist, bl.a. for magasiner som svensk ELLE og DANSK. Han er chefredaktør på modemagasinet Contributor og har desuden stylet mange af H&M’s kampagner, bl.a. den nuværende Fashion Against Aids-kampagne.
 
Præmierne
De 15 Trend Scouts kan se frem til en præmie bestående af:
– 2 billetter til H&M Reboot Camp fra onsdag d. 4. juli til mandag d. 9. juli inklusiv et to-personers telt med madrasser, soveposer og håndklæder.
– Alle rejseomkostninger betalt.
– 2 armbånd til Roskilde Festival 2012.
– 3 daglige måltider i H&M Reboot Camp for 2 personer fra torsdag d. 5. juli til søndag d. 8. juli.
– Unik camp tæt på Orange Scene.
– Adgang til pæne toilet- og badefaciliteter.
– Adgang til alle aktiviteter i H&M Reboot Camp inkl. miljøvenlig vaskeriservice, stylelounge, chill out zone, bar og restaurant.
 
Blandt de 15 Trend Scouts udnævnes en endelig vinder, som præmieres med et gavekort til H&M på 1000 Euro. Vinderen er dén Trend Scout, som har fået flest stemmer på Facebook i løbet af festivalen.
 
Konkurrencen lukker d. 3. juni kl. 24.00, og de 15 udvalgte Trend Scouts annonceres på H&M’s Facebook-side d. 7. juni. Vinderne får direkte besked.
 
Du kan deltage lige her. Har du problemer med linket, så kan du finde konkurrencen ved at gå ind via H&Ms Facebookside.

Billeder: Fashion Against Aids