Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Den effektive webshop - tilfredse kunder og øget indtjening - Hørsholm

Workshoppen fokuserer på, hvordan kunderne finder de ønskede varer i webshoppen, samt hvordan der etableres en effektiv IT-understøttelse af webshoppen
Workshoppen fokuserer på, hvordan kunderne finder de ønskede varer i webshoppen, samt hvordan der etableres en effektiv IT-understøttelse af webshoppen

Under overskriften ”Den effektive webshop – tilfredse kunder og øget indtjening” inviterer FDIH, Foreningen for Distance og Internethandel, IBIZ-Centret og Innovationsnetværket Service Platform nu til workshop i Hørsholm.

Workshoppen fokuserer på, hvordan kunderne finder de ønskede varer i webshoppen, samt hvordan der etableres en effektiv IT-understøttelse af webshoppen. Vi ser på, hvordan varelager, lagerstatus, salg og levering samt de økonomiske transaktioner, der er relateret til et køb, håndteres optimalt.

Der fokuseres på tre temaer:
Strategi – positionering, segmentering, formål og mål

– Servicestrategi for oprettelse og drift af en webshop
– Hvordan sikres det forkromede ledelsesoverblik
– Indkøb/udvidelse af en webshop-løsning

Kunden i butikken

– Forbrugeradfærd, MEGA-trends og typer af kunder 

– Hvordan og hvorfor involverer vi kunderne

Forretningsprocesser

– Logistik 

– Sammenhænge mellem vareudstilling – lager – økonomi

Workshoppen er gratis at deltage i, men tilmelding er nødvendig. 



Workshop i Hørsholm:
15. marts  fra 10:00  – 16:00

DELTA
Venlighedsvej 4 

2970 Hørsholm

Tilmeldingsfrist d. 12. marts kl. 12.00

Tilmeld dig her