CIFFKIDS og Cover Kids indgår strategisk samarbejde
Bella Centers børnemesse CIFFKIDS og det nystartede børnetøjsmagasin Cover Kids har indledt et strategisk samarbejde omkring messen i februar 2012.Bella Centers børnemesse CIFFKIDS og det nystartede børnetøjsmagasin Cover Kids har indledt et strategisk samarbejde omkring messen i februar 2012.
’’Malling Publications, der udgiver Cover Kids, består af passionerede og professionelle medarbejdere, og vi er overbeviste om, at deres kvaliteter og engagement for børnemoden er et perfekt match til CIFFKIDS’ ambitioner og forretningsstrategi,‘’ forklarer Fashion & Design Director, Kristian W. Andersen i en pressemeddelelse.
Det nye samarbejde kommer bl.a. til at omfatte et totalt univers med bl.a. et børnetrend‐show og et særtillæg af Cover Kids og målet er at skabe en bedre synergi imellem udstillere, presse og indkøbere.
’’Det store fokus, der altid er på børnetøj, sammenholdt med den intense interesse og søgning fra såvel eksisterende som nye udstillere på CIFFKIDS, betyder, at CIFFKIDS udvider i såvel antallet af udstillere som areal. I den forbindelse vil CIFFKIDS fremover fungere som et selvstændigt koncept under Copenhagen International Fashion Fair," fortsætter Kristian W. Andersen.
Han suppleres af forlægger for Cover Kids, Malene Malling:
“Jeg ser frem til samarbejdet og glæder mig til at lave en messe, der gør en forskel. Cover Kids og CIFFKIDS er et godt hold, der tilsammen vil kunne skabe Nordeuropas bedste børnetøjsmesse.”