Femilet skærer undertøjet til
Direktør hos Femilet er nu i gang med at skærpe brande. Det betyder fokus på den klassiske Femilet-kunde.Rasmus Leth Johanson tiltrådte i marts som en intern afløsning på direktørposten hos Femilet. Han er nu i gang med at skærpe brandet, hvilket blandt andet betyder fokus på den klassiske Femilet-kunde, der er en kvinde på over 30 år med sans for kvalitet og komfort, skriver aoh.dk
For at finde tilbage til rødderne dropper Femilet lingerimærket Black Edition.
Femilet A/S, der i december blev solgt til den franske undertøjskoncern Chantel, dropper lingeri-mærket Black Edition. Det fortæller direktør Rasmus Leth Johanson.
For igen at komme til at tjene penge vil virksomheden tilbage til udgangspunktet – nemlig undertøj til kvinder over 30 år, der vægter kvalitet og pasform.
"Det er vigtigt, at vi får positioneret vores brand," siger Rasmus Leth Johanson.
God placering på markedet
Mens Femilet oprindeligt nok havde lidt en klang af jysk kvinde over 30 år, mener Rasmus Leth Johanson, at Femilet i dag er blevet langt mere moderne. Samtidig skal Femilet drage nytte af, at 86 procent af målgruppen rent faktisk kender "brandet" Femilet.
"Vi skal være tro mod det, som er Femilet, og vi mener samtidig, at det er en god placering på markedet," siger han.
Mens det sexede og eksklusive lingeri således får en plads i Femilets historiebog, bliver der stadig plads til badetøj og til lingeri til kvinden, der med Rasmus Leth Johansons ord er "young at mind", hvor kvalitet og pasform stadig vejer højere end pris.
Kilde: aoh.dk