Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

My-Wardrobe.com øger fokus på herretøj

Den britiske e-tailer har planer om, at herretøjet fremadrettet skal tegne sig for 20 pct. af salget.
Den britiske e-tailer har planer om, at herretøjet fremadrettet skal tegne sig for 20 pct. af salget.

My-Wardrobe.com sigter nu efter at øge deres herretøjssegment. Helst skal herretøjet fremadrettet stå for 20 pct. af omsætningen hos den britiske e-tailer. Det skriver Drapersonline.com

My-Wardrobe.com har planer om at få udbuddet i menswear-shoppen opdateret frem til 2012. Lige nu tegner herretøjet sig for 12 pct. af omsætningen. Planen er, at Troy Munns, der nyligt blev hentet ind i biksen fra ASOS, skal stå i spidsen for arbejdet. Som chef for herretøjet, skal Troy Munns således analysere sig frem til den mandlige kernekundes foretrukne miks af mærker.

”Der er en stor mulighed i og med mænd begynder at købe tøj til dem selv. Det er et hurtigtvoksende område,” siger Troy Munns. Tidligere har My-Wardrobe.com undersøgt kernemålgruppen for kvindetøjssegmentet, hvor de blandt andet opdagede, at gennemsnitskunden var ældre end først antaget, nemlig mellem 27-47 år.

Kilde: Drapersonline.com