Job_Won Hundred søger kundeservice/logistik ansvarlig
Du vil blive eneansvarlig for kundeservice samt out-going logistik og ordre opfølgning.Du bliver i en ny oprettet stilling eneansvarlig for kundeservice samt out-going logistik og ordre opfølgning, der vil være rig mulighed for selv at skabe rutiner og arbejdsgange for dit område. Arbejdet vil forgå i tæt samarbejde med lager, salg og økonomi afdelingerne, for at opnå best mulig ordre flow, generel kundeservice og opfølgning.
Vi tilbyder dig et job med stor selvstændighed og egne ansvarsområder, i en virksomhed med en dynamisk atmosfære. Mange af opgaverne vil du selv skulle skabe, men nogle af de område vi forventer at funktionen kommer til at indeholde er:
– Overordnet ansvar for levering og lager funktion
– Kontakt til speditører i forbindelse med forsendelser til lande uden for EU
– Kvalitetssikring af leverancer til støre udenlandske under
– General kundekontakt i forbindelse med re-ordre / ombytninger / retur
– Opfølgning af på levering af hovedordre, både internt og overfor kunderne
Vi forventer at du:
– er engageret, positiv og struktureret
– kan arbejde selvstændigt og er ikke bange for at tage ansvar
– har erfaring fra tilsvarende job
– har evne til at bevare overblikket op til deadlines og motiveres af mange skiftende opgaver
Vor lager er i dag in house hvor der anvender C5, men andet CRM system og lager model påtænkes.
Ansøgningsfrist 30. april 2011. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Ansøgningen sendes til:
WON HUNDRED
att: Henrik Wille
Ryesgade 19e
2200 København N
email: henrik@wonhundred.com
Vi glæder os til at høre fra dig!