De to PR-bureauer Pro tempore og Blarke PR er netop fusioneret. Fusionen vil betyde en markant forøgelse af firmaets kompetencer, samtidig med at der vil komme flere hænder på kontoret. Fusionen sker grundet et ønske om at booste især den tætte kundekontakt. 

”Sammenlægningen giver os flere hænder, men også rig lejlighed til at udveksle viden og ideer. Desuden bliver vi bedre gearet til at varetage de forskellige krav fra vores mere end 50 brands og vi får langt bedre fat i pressen, end vi har haft hver for sig,” udtaler de tre nye partnere Mila Blarke, Pia Myrdal og Torben V. Lassen samstemmende i en pressemeddelelse. 

Fusioneringen vil dog ikke betyde navneforandring, da Pro tempore bliver beholdt som navn.Der er mere end 50 brands i stald hos bureauet, der lægger an til en aggressiv og målrettet strategi. 

“Der er et stort potentiale i krydsfeltet mellem PR, marketing og B2B kommunikation, både for os og for vores kunder. Hvorfor ikke bruge PR resultaterne systematisk i kommunikationen med forhandlere? Og hvorfor ikke sikre at køb af annoncer også giver redaktionel omtale?” spørger Torben V. Lassen og fortsætter:

“Den synergi får vi nu mulighed for at tilbyde vores kunder.”

Tilsammen har Mila Blarke, Pia Myrdal og Torben V. Lassen 25 års erfaring med PR og formidling af mode, og det er denne store erfaring, der skal komme det ny Pro tempore til gode. Blarke PR har haft til huse i Charlottenlund. Sammensmeltningen af de to virksomheder betyder, at Blarke PR rykker ind i Pro tempores lokaler i Kronprinsensgade.