Brancheforeningen Dansk Mode & Textil afholder til november deres eget speeddatingarrangement med fokus på franske, polske og canadiske agenter, efter i samarbejde med Modezonen tidligere at have afviklet to succesfulde speeddatingarrangementer. Og den nyhed vækker begejstring hos Mai Andersen, der er koordinator for initiativet Modezonen.

”Vi er rigtig glade for, at Dansk Mode & Textil har valgt at føre et fælles projekt videre i deres egen organisation. Det vil forhåbentlig være til gavn for branchen,” siger Mai Andersen, der tilføjer, at Modezonen jo netop er sat i verden for at styrke den samlede danske modebranche.

Modezonen fortsætter udviklingen
Eksportrådet har bidraget til Dansk Mode & Textils arrangementet den 8.-10., november, altså knap en måned efter, Modezonen og DM&T afholder speeddating for Benelux-agenter. Hvor de hidtidige arrangementer har været gratis for alle deltagere, koster det 15.000 kr. ekskl. moms at deltage i Dansk Mode & Textils event.

Mai Andersen glæder sig over, at Modezonen er med til at skabe nye branchetiltag, og hun tilføjer, at også Modezonen har planer om at videreudvikle konceptet – forhåbentlig til fortsat gavn for branchen.

”Vi vil gerne fortsætte med at inddrage andre markeder, hidtil har vi jo haft fokus på Benelux og Tyskland. Vi har blandt andet kig på UK som et fremtidigt speeddatingland. Men først skal vi jo lige være færdige med denne omgang,” tilføjer koordinatoren afslutningsvis. Allerede på tirsdag, den 14. september, afholder Modezonen nemlig deres eget speeddatingarrangement.

Læs mere om speeddating her.

LÆS OGSÅ:

Speeddating-succes

Succes med agentspeeddating fortsættes