Da CIFF lukkede sin 35. modemesse i august 2010, havde omtrent ligeså mange besøgende som i fjor passeret indgangen. Men én ting har ændret sig. Der var nemlig 7 pct. flere internationale indkøbere forbi Bella Center denne gang, og i alt var godt 7100 af messens næsten 25.000 besøgende fra udlandet. 


Fra CIFFs side tyder stigningen i antallet af udenlandske besøgende som et tegn på, at der fortsat skal være en udvikling for at fastholde de mange gæsterne samt tiltrække flere både danske og internationale. Derfor har man sat alle sejl til at styrke messens profil fremadrettet:


"Ideen er at skabe en totaloplevelse med forsat fokus på stærke koncepter, ‘events i eventen’, trendforedrag, spændende restaurantmiljøer mv. En ’fashion town’, som bliver en ’one-stop-shop’ til fordel for indkøbere, udstillere og presse hver sæson," lyder det i en pressemeddelelse fra messemastodonten. Salgs- og marketingchef for CIFF, Bolette Hvalsøe uddyber:


"Med den gode infrastruktur, lufthavnen i nærheden, åbningen af Nordens største hotel næste forår, de mange kvadratmeter i Bella Center og ikke mindst et dedikeret team af medarbejdere har vi alt, hvad vi behøver for at skabe en succesfuld modeby."