Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Modeuge

Per Håkans fra Tiger of Sweden: PR i London, men salg i Firenze

Det danskejede brand er i disse dage at finde på Pitti Uomo i Firenze, som marketingdirektøren mener, er essentiel for menswear tailoring.
Det danskejede brand er i disse dage at finde på Pitti Uomo i Firenze, som marketingdirektøren mener, er essentiel for menswear tailoring.

I lørdags viste Tiger of Sweden for fjerde sæson deres herrekollektion frem ved London Collections Men, men det er først nu, at der fokuseres på salg. Og Per Håkans er godt tilfreds med dette års messe.

“De bedste indkøbere til mens tailoring er i Firenze, og derfor har vi valgt at have messe her og holde show i London. For os er det blandt andet indkøbere som Selfridges, Liberty og Galeries Lafayette der er vigtige, og de er alle til stede i Firenze” fortæller Per Håkans til Fashion Forum.

Som flere danske brands der har valgt at holde show i London, er Per Håkans af samme overbevisning, at når det kommer til herremode, er London Collections Men den stærkeste af alle internationale modeuger for shows lige nu.

LÆS OGSÅ: “Modeugen øger fokus på herremode”

”For Tiger of Sweden er showsene et vigtigt værktøj til at præsentere brandet som en helhed overfor presse og indkøbere, og det er nu fjerde gang, at vi gør det på LCM. Vi bliver ved med at komme tilbage, fordi arrangørerne gør rigtig meget ud af konstant at udvikle den bedste platform for herreshows,” slutter Per Håkrans.