Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

DAFI Academy: Knæk koden til det kinesiske marked

Danish Fashion Institute sætter i den kommende udgave af DAFI Academy spot på det kinesiske marked, og hvordan du bedst udnytter dets store afsætningspotentiale.
Danish Fashion Institute sætter i den kommende udgave af DAFI Academy spot på det kinesiske marked, og hvordan du bedst udnytter dets store afsætningspotentiale.

Den 28. maj inviterer Danish Fashion Institute endnu engang til en gratis to-timer DAFI Academy-workshop. Denne gang er omdrejningspunktet Kina, og hvordan man som dansk modevirksomhed bedst får foden indenfor på et af verdens største markeder.

Workshoppen vil være opdelt i to dele, hvoraf den ene vil være en præsentation af markedet med gode råd fra en af de danskere, der har mest personlig erfaring med etablering og vækst af brands i Kina. Sidste del vil bestå af case-præsentationer fra deltagende brands og en efterfølgende Q&A-spørgerunde.

Tilmelding

For at tilmelde sig workshoppen skal man skrive til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 21. maj. Man behøver ikke at have erfaring med Kina for at deltage.

 Forberedelse

Det anbefales, at man forbereder sig til workshoppen ved at:

  • Sende en kort beskrivelse af sin erfaring med det kinesiske marked til Jacob Johansen på jj@mench.dk senest den 21. maj. Din erfaring kan stamme fra alt fra fejlslagen markedsetablering til et handelsmøde med en potential kinesisk samarbejdspartner. Alle casebeskrivelser vil blive læst igennem af Jacob, og han vil udvælge to-tre cases, der præsenteres på dagen.
  • Medbringe spørgsmål til Q&A-spørgerunden for at maksimere udbyttet.

Workshoppen afholdes den 28. maj fra klokken 14:00-16:00 på Sankt Petri Passage 5, 1165 København K.