Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Økonomi

Molo Kids har vokseværk i top og bund

Det danske børnetøjsmærke Molo Kids afslutter finansåret 2014 med fremgang over hele linjen.
Det danske børnetøjsmærke Molo Kids afslutter finansåret 2014 med fremgang over hele linjen.

Den 12 år gamle børnetøjsvirksomhed Molo Kids kunne sidste år præsentere tilfredsstillende resultater for 2013 – og den positive udvikling fortsatte i 2014. For mens virksomhedens bruttoresultat er steget med 17 procent fra 38,2 millioner kroner til 44,7 millioner kroner, er årets resultat vokset med hele 32 procent – fra 9,1 millioner kroner til 12 millioner kroner. Det skriver Dansk Mode & Textil.

LÆS OGSÅ: “Molo Kids udvider i Sverige”

Ifølge ledelsen ser man fortsat vækstpotentiale i virksomheden, men erkender samtidig at der vil være udfordringer i form af den styrkede dollarkurs samt stigende produktionsomkostninger globalt.

Kilde: Dansk Mode & Textil