Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Gardenia Copenhagen åbner to webshops

Forbrugerne vil ikke nøjes med det begrænsede udvalg som de store, multibrand webshops giver dem. Derfor lancerer skovirksomheden nu deres egne online universer med adgang til hele kollektionen.
Forbrugerne vil ikke nøjes med det begrænsede udvalg som de store, multibrand webshops giver dem. Derfor lancerer skovirksomheden nu deres egne online universer med adgang til hele kollektionen.

På torsdag slår Gardenia Copenhagen de digitale døre op til to nye webshops, der hver skal sælge virksomheden to skobrands – Gardenia og Shoe Biz Copenhagen. Det sker efter flere forespørgsler fra forbrugerne. De vil nemlig have adgang til hele kollektionen, når de skal købe sko.

Lige nu sælges begge brands i store webshops som blandt andet Zalando og Boozt, hvor kunderne kun kan få fingrene – og fødderne – i et kurateret udvalg af kollektionen.

”Vi bliver solgt på forskellige online platforme, der kun sælger et udpluk af vores sko. Vi vil gerne have forbrugerne ind i vores univers, så de kan se hele sortimentet,” siger PR- og marketingmanager hos Gardenia Copenhagen, Ditte Duus Gjessing, til Fashion Forum.

Hun fortæller, at en øget eksponering og kontakt med slutbrugeren – især på de sociale medier og blogs – har øget efterspørgslen efter skoene.