Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Modeuge, Udland

Muuse får ny identitet

Det danske modebrand Muuse går en spændende tid i møde med nyt navn, ny identitet og et modeshow på de parisiske Haute Couture gulve.
Det danske modebrand Muuse går en spændende tid i møde med nyt navn, ny identitet og et modeshow på de parisiske Haute Couture gulve.

Den 17. december ændrede Muuse navn til Muuse Projects, som en del af en ny strategi. Visionen er stadig at fremme nye designtalenter, men nu sigter virksomheden på et globalt perspektiv. Muuse Projects har derfor allieret sig med 11 designere med forskellige nationaliteter, som har designet AW15-kollektionen, der præsenteres under Haute Couture Modeugen i Paris den 26. januar.

LÆS OGSÅ: ”Muuse vinder mini award”

Muuse har i 2014 lanceret flere spændende projekter, der har lagt op til deres identitetsskifte blandt andet i samarbejde med Vogue med “Muuse x Vogue Talents – Young Vision Accessories Award” og udvikling af den nye pris ”New Nordic Talent of the Year” ved danske ELLE Style Awards.

Muuse Projects krediterer hver enkelt designer på de forskellige styles med deres navn og ”for Muuse Projects”.