Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Navne

Nyt kommunikationsbureau i København

Med et fokus på mode, livsstil og kunst vil det nye bureau Soil Agency tilbyde sine kunder et solidt fundamenet gennem strategisk kommunikationsarbejde.
Med et fokus på mode, livsstil og kunst vil det nye bureau Soil Agency tilbyde sine kunder et solidt fundamenet gennem strategisk kommunikationsarbejde.

Den 3. november slår Soil Agency dørene op for deres showroom i Klosterstræde. Bag det nye kommunikationsbureau står Sandra Jellesmark og Sebastian Francis Atkins, der begge har en baggrund indenfor medie- mode- og kommunikation.

Hvor Sandra Jellesmark har lavet modeuge-relateret PR for Wacherhaus og Asger Juul Larsen, har Sebastian Francis Aktins en baggrund i Infomedia, Holm & Bertung Fashion and Lifestyle PR og senest Vocast.

Med det nye kommunikationsbureau håber de to grundlæggere at skabe et solidt fundament, der blandet beror på strategisk rådgivning for bureauets brands.

“Vi startede bureauet for at skille os ud, og tilbyde noget ekstra. Dette ekstra er, at vi vil tilbyde strategirådgivninger med bund i det enkelte brands DNA. På den måde sikrer vi, at brandets kommunikation er målrettet dets brandidentitet og hvad de ønsker at opnå i fremtiden, ” siger Sebastian Francis Atkins i et interview med FashionForum.

Bred kundeportefølje er et bevidst valg

Soil Agency repræsenterer på nuværende tidspunkt en vifte af mode-, kunst- og livsstilsbrand, og ifølge Sebastian Francis Atkins er det brede fokus et velovervejet valg.

“Mode og livsstil har længe hængt sammen, så det var oplagt at repræsentere brands fra disse segmenter. Derudover er der en tendens til, at mode og kunst smelter sammen – både i designernes kreationer og i magasinernes editorials. Ydeligere har Sandra Jellesmark også et stort netværk i kunstbranchen, hvilket gav endnu et incitament til at føje dette segment til vores portølje,” siger Sebastian Francis Atkins.

Soil Agencys brandportefølje tæller blandt andet H. Skjolm P, Howsty, My Buemann og Reiko Jeans.